החלמתי מסוכרת בעזרת גמילה מאכילת יתר

אני רוצה להתחיל במשפט מעודד: אם יש לך טרום סוכרת או אפילו סוכרת סוג 2, ניתן לשנות את המצב – או אפשר לקרוא לזה להחלים. אני לא רופאה אבל אפשר גם בלי תרופות. בטח שאני לא ממליצה אבל ככה אני עשיתי.

החלמה מסוכרת סוג 2 לא נראית כמו החלמה משפעת. הגוף חוזר להיות בערכי סוכר נורמאליים. הרגישות לעליה בסוכר קיימת אבל לא פעילה. כדי להגיע למצב של ערכי סוכר תקינים לחלוטין חשוב:

  1. להאמין בגוף שהוא יכול לשנות הכל
  2. להיות עקשן ודבק במטרה ולמצוא את הפתרון שלך

אולי הפתרון שלך יהיה אחר מהפתרון שעזר לי, אבל אני חושבת שזה מעודד מאד לראות שיש אפשרות לשינוי, ולהחזיק את התודעה הזאת כל הזמן בראש.

אז כן זה נכון, היתה לי סוכרת סוג 2:

כך נראו ערכי הסוכר שלי ב 2017:  הסוכר בצום בבוקר היה 276 וההמוגלובין המסוכרר Hb A1c היה 12.6. תוצאה לא טובה בלשון המעטה.

סוכרת - ערכי סוכר בצום 2017
סוכרת Hb A1c 2017

לא, לא לקחתי תרופות.
חשוב מאד: אמנם אני לא לקחתי תרופות, אבל זה לא אומר שאני ממליצה לא לקחת תרופות. אני טיפוס כזה שתמיד הולכת קצת נגד הזרם. התעקשתי למצוא את הפתרון שלי לבעיית הסוכרת שלי ובלי תרופות. זה אולי לא בריא לעשות את זה ככה (יגידו הרופאים) אבל זאת היתה הדרך שלי ואל תקחו אותה כהמלצה כי אני לא רופאה.
ואם אתם לוקחים כבר תרופות לאיזון הסוכר זה לא אומר שתצטרכו אותן לכל החיים. אם תמצאו את הפתרון שלכם האינסולין יתחיל להתאזן. הסוכר יתחיל להתאזן. ולאט לאט בהדרכת רופא תורידו את כמות התרופות.

נחזור ל 2017 – השנה שבה ראיתי בבדיקות הדם שתוצאות הסוכר לא טובות. בתקופה הזאת עוד לא ידעתי מה הפתרון ואיך אצא מזה. לא ידעתי שאשב איתכם היום ואוכל להגיד לכם יצאתי מזה!

הפתרון שלי היה רק פתרון בעיית האכילה שלי בשילוב עם נחישות – הנחישות או העקשנות חשובות!

ואלו תוצאות בדיקות הדם שלי היום:

סוכרת - 2021 סוכר בצום
סוכרת 2021 Hb A1c

והנה המכתב הרשמי שקיבלתי מהרופאה שלי:

כבר אין לי סוכרת!

אישור רופא - אין סוכרת

אז מה קרה בשנים האלו, או גם לפניהן? איך זה התחיל ומה עשיתי?

זה התחיל כבר בילדות.. ילדה שמנמונת שמוצאת בארונות כל מה שאמא החביאה, מחסלת לאט לאט ומשאירה אריזות ריקות.

דיאטה ראשונה בגיל ההתבגרות – החזקתי יפה כמה שנים. ומאז נדנדות.
-30 קילו ואז +30 קילו
-20 ואז +20
כניראה ירדתי בחיי (ועליתי בחזרה) בסהכ כ- 500 קילו.
בגיל צעיר עוד לפני הסוכרת ניסיתי כל מה שידעתי שאפשרי, כמו שומרי משקל וספירת נקודות ודיאטת כרוב ורק תפוחים..  והמשכתי כמה עשרות שנים לנסות  כל תזונה בעולם, כל דיאטה, גם אברהמסון, גם היפנוזה, גם OA, ד”ר חרמון, איידלסון, ועוד עשרות סוגי תזונה ודיאטות  – הכל.

ניצני הסוכרת התחילו כניראה לפני כעשור, אבל עוד לא היו ברורים. ב 2017 המצב כבר היה חמור. HbA1c גבוה מאד 12.6 וסוכר בבוקר כמעט 300.

אחרי שהסתבר שהסוכר גבוה המשכתי לנסות:
רק בשר – דיאטה קטוגנית (וממש מעט ירקות או פחמימות),
day2,
פירות (ומעט עלים וירקות)
טבעונות ותקופות מסויימות raw,
וצום ארוך מאד,
ודל שומן
פשוט ניסיתי הכל.

וניסיתי גם כל סוג של טיפול.
אבל לא הצלחתי להשתלט על הסוכר.

הדבר היחיד שעזר לי אחרי שנים של נסיונות היתה גמילה מותאמת אישית. ואחרי שסוף סוף הצלחתי גם כתבתי הדרכה לשיטת האכילה היחידה שעזרה לי – ובסוד אגלה לכם – זה סוף סוף לא דיאטה. ההדרכה מתאימה למי שאוכל יותר מדי והיא  נמצאת בקישור הזה

וחשוב להוסיף שאם אתחיל שוב לאכול בכמויות גדולות, כמו צלחות ענקיות של פסטה ועוגה שלמה וחבילות וופלים, אחזור כמובן לרמת הסוכר שהיתה לי. אבל עכשיו לאחר הגמילה אין לי שום צורך לאכול כמויות מופרזות בכלל אז האופציה הזאת התבטלה מהחיים שלי. אני אוכלת בכמות לגמרי מאוזנת מתוך עצמי והגעתי להיות אדם כמעט “רגיל” באכילה – דבר שלא הכרתי קודם לכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הדרכה חינם:
איך להיגמל מהרגלי אכילה מזיקים ומהתעסקות בלתי פוסקת באוכל, ולרדת במשקל, בלי תפריטים ובלי דיאטות,
בתהליך קצר וממוקד, המותאם לך אישית:

לחצו פה >>